Cuma, Ocak 08, 2010

Stila Stila :)




Bloga birazda renk gelsin diye makyaj ürünlerimi tanıtmaya başlayayım dedim artık :)

Stila IT Lipgloss Sweet rengi ve yine Stila All Over Shimmer Eyes Loose Eye Shadow No:6

Farın ışıltısı çok etkileyici bir görünüm yaratıyor gözlerde, bana göre yeşilin en güzel tonu bu :) ama sürerken biraz uçuşuyor bu yüzden ben ıslak uygulamayı tercih ediyorum, ıslak uygulandığı zaman içindeki ışıltılar biraz kayboluyor ama bu seferde kremsi bir görüntü ortaya çıkıyor, her iki şekildede mükemmel diyebilirim. Pigment oranı çok yoğun, hemen rengini veriyor, yalnız çok düzgün sürmek lazım göze yoksa hata gösteriyor, fırçaya çok iyi hakim olmak gerekli. Resimde çok hafif sürmüşüm elime sonradan farkettim, ikinci bir kat daha sürülürse daha güzel olurdu ama neyse artık gözümde uygulamalı olarak gösterebirim ileriki yazılarımda.

Glossun renginin koyu durduğuna bakmayın hiçde öyle koyu değil aslında minik ışıltılardan oluşan nude bir parlaklık veriyor, simleri olmasa süper bir nude gloss olurmuş ama olsun ben bunu böylede sevdim;) Her tür cilt tonuna uyabilecek bir renk, bir ara hergün kullanıyordum, her makyajlada uyum sağlıyor çünkü. Aplikatörü değilde fırçası var, sanırım ben fırçalı rujları sevmiyorum, sürümü sert geliyor biraz.

Stila ürünleri kalitesi ve uygun fiyatlı olmasıyla hep beğenimi kazanmıştır, şimdilik bende bu iki ürünü var, yakın zamanda üçlü ve dörtlü farlarınıda denemek istiyorum, ve diğer glosslarınıda tabii :)

Bir konuda biraz dertliyim çünkü gün ışığında çekim yapamıyorum, iş çıkışı eve gittiğim zaman hava çoktaaan kararmış oluyor ve çekimler hiçde istediğim gibi olmuyor.. Haftasonu pencerenin kenarına oturup fotoğraf çekimi yapacağım artık hehe :)

(Yaa bu fotoğrafların iki tanesini metnin sonuna yerleştirmek istedim ama yapamadım:( Yardımcı olabilir misiniz bana..)

2 yorum:

  1. hii bu yesil fardan bendede var :) güle güle kullan sende canimm :D

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler canım sende güzel günlerde kullan ;)

    YanıtlaSil

sizde yorum yapabilirsiniz;