Çarşamba, Ocak 20, 2010

Nivea Creamy Metal Eyeshadows






Bu kremsi yapıdaki göz farları benzerleri gibi göz kapağında pek fazla birikme yapmıyor. Sürümü oldukça kolay, renkleride çok hoş, özellikle silver white'ı kaş altına aydınlatıcı olarak sürünce harika duruyor. Yalnız bir şikayetim var, bu farların altına primer sürünce taşlaşıyorlar, çimento gibi düşünün, önce kremsi kıvamdalar ama bir bakıyorsunuz taşlaşmışlar.. Bu yüzden daha önce yazısını yazdığım Eye Fix Primer ile hiç uyuşmadılar.. Concealerlarla da olmuyor, bu farları direkt göz kapağınıza sürmelisiniz, altında hiçbirşey olmamalı. Yinede seviyorum renklerini, yapısını ve kalıcılığını.

Renklerini biraz daha anlatmak gerekirse, yanar döner gibiler biraz, isminden de anlaşıldığı gibi metalik bir gürünüm veriyor, bende birde koyu kahverengi vardı, hiç kullanamadım, kuzenime verdim, esmer olduğu için o daha rahat kullanabilir diye düşündüm :)



2 yorum:

  1. göz kapağımın yapısından olsa gerek krem farlar hep topaklanır bende :(

    YanıtlaSil
  2. Bende de öyle canım ama bu farlar topaklanma yapmıyor öyle hemen, deneyebilirsin ;)

    YanıtlaSil

sizde yorum yapabilirsiniz;