Perşembe, Ocak 14, 2010

Mimlendim :)

Zeynep'cimden bana mim gelmiş :) Öpüyorum seni canım ;) http://siyahprenses.blogspot.com/

2009 yılında en çok üzüldüğün şey neydi?

Nişanlımın babasının vefat etmesi.. Anneannemin rahatsızlanması ve kemik ağrılarının uzun süre dinmemesi.. (Neyseki şimdi çook iyi, sağlığı yerinde)


2009 yılını tek kelimeyle nasıl anlatırdın?

Belirsizliklerle dolu bir yıl! :/


2009 yılında seni en çok şaşırtan şey ne oldu?

Özellikle iş hayatında yaşadıklarımdan dolayı çok şaşırdım ve çoook şey öğrendim..


2009 yılında hafızandan çıkmayan en etkili film neydi?

Changeling


En çok kozmetik alışveriş yaptığın yerin ismi?

Strawberrynet, Watsons, Gratis


2009 yılında asla vazgeçmem dediğin 3 makyaj markası ve ürünleri?

The Body Shop Oil Free Foundation
Everyday Minerals Fondötenleri

Bu yıl en çok neyi hayal ettin?

Nişanlanmayı :)


Yeni yıldan beklentilerin ne?

Yuva kurmak, huzur, sağlık ve bol kazanç :)

Bende bu mimi Ayşe'ye gönderiyorum :) http://coko-prenses.blogspot.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sizde yorum yapabilirsiniz;