Perşembe, Ocak 28, 2010

Koyu Renk Far Seven??


Bu koyu renkli farı çok seviyorum, zaten TBS'nin herşeyini seviyorum :) Tek şikayetim koyu renk makyajlarda istediğim kadar başarılı olamamam.. Yinede kendimi böyle renklerden alıkoyamıyorum!!
Bunu yazın almıştım, bence güzel bir gri tonu, ayrıcada simli olması parlak, canlı bir görünüm veriyor göze, koyu makyajın yarattığı o asi görünüm çıkmıyor ortaya. Hoş ben asi görünmeyide severim ama neyse :) Genelde ıslak fırça ile uyguluyorum, yapısı çok güzel, toz toz olmuyor, uçuşmuyor. Kuru uygulama içinde uygun yani. Smokey eyes yaparım bol bol diye heves etmiştim, aslında hala hevesliyim ama işte dediğim gibi henüz kendimi geliştiremedim.. Önce tüm göz kapağımı ve kaş altını açık mavi, gümüş rengi ya da krem rengi far ile kapatıp, baz niyetine sürdükten sonra bunu yalnızca göz kapağıma uyguluyorum, ardından siyah kalem çekiyorum. Uygulamalı olarak birgün inşallah göstereceğim:) Yapısını çok sevdiğim için başka renklerinede bakmayı düşünüyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sizde yorum yapabilirsiniz;