Pazartesi, Ocak 11, 2010

Göz Makyajınız Ne Kadar Dayanıklı?

Yağlı bir cilde sahip olduğum için göz makyajım iki saat içinde hep akar, dağılır ve göz kapağında birikme yapardı.Elizabeth Arden Eye Fix Primer tamda bu gibi sorunlar için üretilmiş bir göz kapağı bazı. Kendisiyle tam bir yıl önce tanıştım, evde duran ve beni hep yarı yolda bırakan farlarımı ve göz kalemlerimi daha çok severek kullanmaya başladım bu ürünle birlikte. Bu ürünün performansı kaliteli farlarla birlikte dahada artıyor, eski, kalitesiz, ya da tarihi geçmiş farlarınız varsa onlarda işe yaramayabilir, ki bende öyle oldu :)

Makyajınıza başlamadan önce göz kapağınıza ufak bir miktar sürün, iyice yedirip 1 dakika kadar kurumasını bekleyin ve istediğiniz makyajı yapın:)

Benim makyajımın dayanıklılığını 6 saate kadar arttırıyor ama cildimin bayağı bir yağlı olduğunuda hesaba katalım tabikii :(:( Üzerinde açıldıktan 6 ay sonra son kullanma tarihinin sona ereceğini belirtmişler ama ben 1 yıldır hiçbir sorun yaşamadan kullanıyorum, zaten içinde çok az kaldı, öyle yıllarca kullanılabilecek bir ürün değil, gramajı 7,5ml, daha fazla olsun istemezdim çünkü böyle ürünler bayatlayınca gözlerimde haftalarca süren irritasyonlara sebep oluyor, bitsin yenisini alalım işte :)

Yenisi demişken ben bunu bitince bir daha almayacağım sanırım, UDPP almayı düşünüyorum, evet buda güzel bir ürün işimi gördü ve iki saatte bir göz makyajı tazeleme zahmetinden kurtardı ama yinede 6 saatin sonunda etkisini yitiriyor ve birikme yapıyor. Bakalım UDPP neler yapacak, yorumlarına bakılırsa çook etkili, herkes öve öve bitiremiyor, alıp deneyince onuda yazacağım;)










3 yorum:

  1. UDPP benim de denemek istediğim ürün ama TRde satılmıyor sanırım, yurtdışından nasıl bulacağız nereden getirtebiliriz acaba biliyor musun canım?

    YanıtlaSil
  2. Canım az önce Lookfantastic ve thecosmetichouse'a baktım ama ikisindede stoklarda görünmüyor, ben hiç almadım UDPP, ilk defa alacağım, eğer stokta görürsem herhangi biryerde, sanada haber veririm ;)

    YanıtlaSil

sizde yorum yapabilirsiniz;