Salı, Ocak 12, 2010

Dior Glowing Color Powder Blush #553 Peechy Keen


Christian Dior bu iki taraflı ürünü ile hem ışıltılı hemde mat görünüm veren iki allığı bir arada sunuyor. Mat olan kısmı ne açık nede koyu diye tabir edebileceğim tatlı bir şeftali tonu, parlak olan kısmı ise pembemsi & şeftalimsi, pek renk vermeyen ışıltılardan oluşuyor. Ben kullanırken tek tek değilde, fırçayı her ikisinede gelişi güzelce sürüp öyle uyguluyorum. Yanaklara doğal bir görünüm veriyor, ne kadar sürerseniz sürün asla aşırıya kaçmış gibi ya da domates gibi :) görünmüyorsunuz, bu yüzden bu allığı seviyorum ve hemen hemen hergün kullanıyorum. Fırçasıda çok kaliteli ve uygularken hiç sorun yaratmıyor, yumuşak bir yapısı var, allığı homojen dağıtıyor, ayrıca başka bir fırça kullanmaya gerek yok. Oldukça kalıcı bir allık, saatlerce rengini kaybetmiyor.
Dior ürünlerinin en çok ambalajlarına bayılıyorum!!! Ürünlerinin kalitesini zaten söylemeye gerek yok ama ben bu allıktan aylardır hiç sıkılmadım, gösterişli ambalajından dolayı olabilir mi acaba?? ;)

2 yorum:

  1. güle güle kullan canım,trdenmi aldın acaba yoksa nettenmi ? bende bu ürünü arıyodum bayadır

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler cnm, netten aldıştım ben, cheapsmelss'den, şuanda çilektede var, ordan bakabilirsin ama sende mac peachy keen vardı sanırım, onunla çok benzerler ;)

    YanıtlaSil

sizde yorum yapabilirsiniz;