Perşembe, Ocak 07, 2010

Dermalogica PreCleanse


Bu mucize sıvı kesinlikle tüm makyajınızı çıkarıyor, waterproof olanı bile. Yapısı ince yağ şeklinde, yüzünüz kuru iken bir parça avucunuza dökerek tüm yüze masaj yaparak yediriyorsunuz ve ardından bu sefer masaj yapmaya parmak uçlarınızı ıslatarak devam ediyorsunuz , ürün su ile temas edince kremsi/beyaz bir renge bürünüyor, sonra yüzünüzü durulayıp normalde kullandığınız temizleyici ile temizliyorsunuz. Tabii temizlenecek birşey kaldıysa :) Yüzde güzel bir yumuşak his bırakıyor. Ayrıca yüzdeki sebumu, yağ içeren makyaj ürünü artıklarını vee benim için en önemli olan şeyi, güneş koruyucularını mükemmel temizliyor. Açıkçası hayatımda hiç makyaj temizleme yağım olmamıştı :lol: Bu samplelarıda bana sağolsun strawberrynet gönderdi, alışverişi tamamlamadan önce not kısmına ısrarla parfum sample please!!! yazmama rağmen iki sefer üst üste bunları gönderdiler, iyide etmişler, bu samplelar 15ml ama zaten bütün yüzümü yağa bulamaya gerek olmadığı için, yani ufak bir miktarı bile yettiği için hala kullahttp://crescentqueen.blogspot.com/search/label/Ecotoolsnabiliyorum.

İçerik olarakda zeytinyağı, kayısı çekirdeği yağı, kukui fındığı ,hodan tohum ve pirinç kepeği yağlarından oluşuyormuş.. Aktarlarda bulabilsek bu yağları, oturup yapsak bizde kendimize, olurmuki :)))

Bazılarımız bu ürünü gereksiz bulabilir, açıkçası bende makyaj temizleme yağım bitti aman tanrım hemen almalıyım demem :) Yüzünüzü iki kere yıkamak eğer çok yoğun iseniz zaman kaybı olabilir, Ama ağır gece makyajlarını bile yüzünüzden söküp attığı için ara sırada olsa gerekli..

5 yorum:

  1. bende bu ürünü merak ediyordum.. bazıları iyi güzel demiş bazılarıda beğenmemiş :) burdaki eczanelerde sagolsun hic testerını vermezler :)

    YanıtlaSil
  2. Evet yaa bizim eczacılarda var böyle hainlik :) ancak tonla alışveriş yapacağızda o zaman verecekler.. :/ Açıkçası bu benim hergün kullandığım bir ürün değil, günlük makyajımı hafif yaptığım için yüz yıkama jelleri bana yeterli geliyor, işte bulunsun yinede kenarda dursun hehe :)

    YanıtlaSil
  3. bana da çilekten testerı gelmişti gerçekten mükemmel bir ürün, büyük boyunu da almak istiyorum kesinlikle :)

    YanıtlaSil
  4. dün akşam makyajımı bununla temizledim, yine harikaydı! Fondoten sürdüğüm günlerde hep bunu kullanacağım sanırım ;)

    YanıtlaSil

sizde yorum yapabilirsiniz;