Çarşamba, Ocak 13, 2010

The Body Shop Lightening Touch





Büyük umutlarla, üstelik deneyerek aldığım, kenara attıktan bir süre sonra tekrar bir şans verip sevmeye başladığım bir ürün :)

TBS'nin web sitesinde bu ürün için "göz çevresindeki ince çizgileri ve koyu gölgeleri anında kapatır ve cildi aydınlatır" deniyor ama sadece aydınlatıyor, sıfır kamuflaj.. İşte bu yüzden en başta biraz önyargılı davrandım, taki yüksek kapatıcılık özelliği olan Flormar concealerımın üzerine sürene kadar. Bu aydınlatıcı tek başına -eğer benim gibi göz altlarınınız problemsiyse- pek işe yaramıyor fakat hoş bir doğal ışıltı veriyor. Gramajı oldukça düşük 1,8ml, bence bir diğer eksi yanıda bu, ayrıcada şişesinin içinde ne kadar kaldığını göremiyorsunuz, alttan çevirip çevirip sürün :) bir gün gelip zınk diye bitecek ama bakalım ne zaman :/ Fırçası yumuşak, göz altı bölgesine hiç zarar vermiyor, ürünün kendiside öyle, hiç kızarıklık veya kuruma gibi sorunlara yol açmadı. Birçok benzerleri gibi ince çizgilere birikiyor. Ayrıca sivilce izlerini kapatmak içinde hiç uygun değil..

Bendeki rengi #03, 02 ya da 01'i var mı bilmiyorum, ben aldığımda yalnızca bu tonu vardı ama zaten buda oldukça açık bir renk.

Bu arada bu ürün yalnızca göz için değil, elmacık kemikleri üzerinde de kullanılabilirmiş, ambalajının üzerinde göz ve yanak resmi bulunuyor, yüzümde hiç denemedim, likit allıklarla belki güzel durabilir..

4 yorum:

  1. hiç görmemiştim bunu.. ama ztn bana yaramaz benim için kapatıcı özelligi yüksek olması lazım :) flormarınki gerçekten iyimi? onuda hiç denemedim merak ettim hangisinden bahsediyorsun??

    YanıtlaSil
  2. aynı ürünü elime aldım denedim evirdim çevirdim alsammı almasammı diye düşünürken almamaya karar verdim :) yazdıklarını okuduktan sonra iyikide almamışım dedim çünkü benm ihtiyacım olan şey öncelikli olarak kapatıcılığı.

    YanıtlaSil
  3. Chunli'cim flormarın şu kapatıcısı var bende http://www.flormar.com/tr/urungoster.asp?urunid=67&bolumid=11&markaid=13 Yalnız concealer değilde stick fondotenmiş bu yahu :) Ama çok fena gözlerim zaten bu aralar göz kremide bakıyorum.. Sağlıksız çünkü göz altına böyle fondotenler sürmek..

    Zeynep'cim bende elimde çok evirdim çevirdim alırken hehe :))) birde o zamanlar 2 al 1 öde vardı, haliyle cazip geldi, iyiki almamışsın valla, yinede işe yarıyor yerine göre, bitsin bir daha almayacağım :/

    YanıtlaSil

sizde yorum yapabilirsiniz;