Pazartesi, Ocak 04, 2010

Avatar 3D


18 Aralık'tan beri sevgili nişanlım avatarda avatar diye tutturduğu için artık dayanamadım ve geçen hafta filmi görmeye gittik.. Çok ama çoook etkilendim, hikayesi, kurgusu ve klasik aşk hikayesi ile 3 saatin nasıl geçtiğini anlamadım bile.. Ha birde film daha başlamadan Mayıs 2010'da gösterime girecek olan Shrek 3'ün fragmanını göstermezler mi!! Üstelik oda 3 boyutlu, hani deselerki şu 3 saatlik avatarın üzerine 2 saatte 3D Shrek ister misiniz diye, hiç düşünmeden evett derdim ;) Sabaha kadar three dimensional, yehawww :) Artık 2 boyutlu filmlere film demeyiz biz hehe, birazda şöyle iyi olduki bence bundan sonra korsana olan ilgi azalacak gibi görünüyor.

Filme gitmeyen çok az insan kaldı sanırım, İstinye Park'da 1 saat önceden gitmemize rağmen yer bulamayınca, bi koşu Akmerkez'e gidip izledik. Film yorumlamayı pek fazla beceremem ama insan Pandora'da yaşamak, ikrana, toruka binmek, ruh ağacının altında dilek dilemek istiyor yahuu :) Birde lost'ta öldürülen Ana Lucia'yı yine erkeksi, sert kadın rolünde görüyoruz bu filmdede. Pek bir beğenirim Michelle Rodriguez'u. Bu filmdede aniden görününce gözüme dahada bir keyifle izledim.

Herkese iyi seyirler ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sizde yorum yapabilirsiniz;